Chejorna ♡

hej!<3

hej hej! 
hur har ni haft det idag? hoppas att ni har haft det bra! 
Idag har vi tagit det väldigt lungt och softat vid poolen och nu springer Simone runt och leker kul med Gustav, Rasmus och Emil medan jag bloggar ^^
igår var vi förresten i visby!
det var verkligen jättelänge sen jag var där! Det blev faktiskt lite shopping ;)
jag köpte ett ljusblått linne (simone köpte en likadan ^^) och en gul spetströja, en klänning och en lyckosten! 
Simone drog med mig till en affär som hon sa var "magisk", jag var lite skeptisk i början men när vi kom in upptäckte jag att den faktiskt var magisk! man skulle ta en pendel som hängde på en speciell ställning, sen skulle man hålla den helt stilla på en rund platta som var indelad i "tårtbitar" med lyckostenar i och då dras den till den lyckostenen som ger dig lycka! COOLT. jag fick en sten som heter turkos, varenda gång jag provade! :D och simone har Citrin som lyckosten. Sen kunde man spå vädret också, man gjorde på samma sätt fast med en platta på vädret! OCH DET BLEV RÄTT! haha coolt va?? 
här är Simones Lyckosten Citrin
Här är min lyckosten Turkos
ses senare sötisar! ;*
Puss & Kram!
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: