Chejorna ♡

HEJ!

när jag loggade in på blogg. se idag så såg jag att blogg.se hade blivit helt annorlunda, och sen när jag gick in på min mejl så stod det "hej, stort tack för att du anmält dig och din blogg att bli en utav de allra första testarna av blogg.se´s ya bloggverktyg. vi är mycket glada att du vill vara med. Din input och medverkan är avgörande och nu har du en unik chans att påverka."
så här såg det ut när jag loggade in:


COOLT VA!?
jag och simone är med och bestämmer hur det ska se ut! :D:D:D
det är ju typ bara 20 personer i hela sverige som är utvalda!!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jillsblogg
skriven :

Najs;)

2 Jillsblogg
skriven :

Najs;)

3 Jills blogg
skriven :

Oj! Sorry för två likadana kommentarer.

4 amanda
skriven :

Haha :)