Chejorna ♡

Shopping Med Elino!

morsning!
shoppingen idag med Elin var riktigt rolig! :D
simone kunde inte för hon skulle packa ner alla saker i flyttkartonger (dem ska bygga om)
jag har köpt fimo-lera, så jag och simone ska börja sälja smycken på bloggen som vi gör själva!
här är det som jag shoppade:
gjort själv ;)fimo-lera!!läppglans :pBikini!Snobben xDNagel stickers
haha gjorde min första cupcake av fimo-lera! Snygg va? :D
titta vad som hände när elin la sin väska på sätet i bussen ^^
hihi
sen bromsade bussen....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Fin blogg!

2 Frida
skriven :

fin blogg!

3 Louisesandberg '
skriven :

- tja !

är du en sån person som brukar köpa mycket kläder men

inte har suuper mycket pengar? då tycker jag absolut

att du ska gå in på denna sida : http://www.gratisklader.se/?r=201871



genom att bli medlem kan du få som högst present kort på 250 kronor ! jag lovar dig det är fett nice ;)

om du blir medlem, adda mig på ssandberg ! :D

kram /louise