Chejorna ♡

skottdagen :)

heej amanda här!
idag var jag med ewe vi hade jätteroligt! hon hjälpte mig att sälja godis på bion. :) sen gick vi till tyresö bowling och bowlade :) det var jättekul (fast jag var jättedålig. haha! :D)
ewe var jättebra! hon fick 158 på två "serier" och jag fick 106... hihi ^^
sen hängde vi i centrum ett tag men det e ju fett tråkigt där så vi blev typ upphämtade av evelinas mamma,
så vi fick följa med henne till statoil (hon jobbar där tror jag) så fick vi gratis varm choklad :) det var fett nice :P
men förresten asså jag fattar inte det här men skottår, hur kan det bli så????
haha! jag fattar ingenting! men fett synd om dem som fyller år på skottdagen... för dem fyller ju typ egentligen år vart fjärde år då! haha :D
aja Hejdå!
:love:
/amanda
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Olivia
skriven :

såå fin blogg! :D



Gå gärna in och rösta på mina körsbärsnaglar i Kicks tävling :D

https://www.facebook.com/kicks?sk=app_262506463822083&app_data=32