Chejorna ♡

Grattis, dop och hejdå! <3

Hej hej! Sissi här! :D <3
I morgon har jag en bokad dag!
Först ska jag på dop i Huddinge. Sen ska Vanja komma hit och vi ska vara ett tag, men senare på eftermiddagen kommer Vanjas mormor och morfar och då vill hon såklart vara hemma. Då följer jag med henne hemm ett tag eftersom jag måste gratta hennes lilla gulliga lillebror som precis har fyllt hela 5 år! GRATTIS!! <3<3
Har lite paket och sånt roligt till honom!
HEJDÅ Amanda! Ses på torsdagen under påsk! Du ska ju följa med mej till Gotland i några dagar då!! LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Puss pusss!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Hannah
skriven :

Hej! Ni har en sjukt fin blogg! ! Vem har gjort desigen? :D<33

2 felicia
skriven :

Super fin blogg! Skulle göra mig jätte glad ifall du ville kika in på min blogg och kanske slänga in en kommentar?? :)) Ha en fortsatt trevlig dag! ♥



///Felles.nu

3 TIFFANY
skriven :

fin blogg! hur mår ni? :)

4 alex
skriven :

Hejsan !



Fin blogg kolla gärna min ! :)

5 Simone <3
skriven :

Tack Alex! Ska gå och kolla in din blogg också! :)



Tiffany: Tack så jättemycket! Jag har det finfint! Amanda har det säkert dubbelt så bra i Italien! ;D



Felicia: DSM! Kollade in din blogg! Den var suuper fin! :)



Hannah: Tack!! Det är jag och Amanda som har gjort den!! :D

6 AlexNordiz
skriven :

Hejsan !

fin blogg du har :D

kolla gärna min ! ;)