Chejorna ♡

Hur man får smilysar till din blogg :)

Hej! tänkte visa hur man får smilysar till bloggen!
börja med att gå in på den här hemsidan:
http://www.bloggdesign.nu/?p=articles&c=1&id=45
då ska det se ut så här:
sen kryssar du i alla rutorna efter vilka smilysar du vill ha osv...
sen är det en ruta med en kod som du ska kopiera som ser ut så här:
Då kopierar du den koden
och går i på dina kodmallar, och klistrar in den efter <head>
Lätt va??
Puss & Kram Skumbanan!
/Amanda
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessica
skriven :

Hej, vill du tjäna pengar på din blogg? Isåfall kolla in på min blogg www.jjessicalindberg.blogg.se för att se hur du gör! :)

Jag var lite skeptisk mot detta i början, men nu efter 3/4 dagar så har jag tjänat ca 800 kronor, och jag har knappt några läsare. Helt otroligt:)

2 Alice - foto & vardag ♥
skriven :

Vilken fin blogg, hur är det med dig då? ♥ :)

3 amanda
skriven :

Det är bra ;)