Chejorna ♡

God morgon! <3

Godmorgon!

Det slutade ju med igårkväll att min kusin och faster sov över.
Alltså var min farster tvungen attsova på en madrass nedanför mej inatt!
JAG KUNDE INTE SOOOOOOVAA!! <3
Vaknade 11 gånger inatt, och sen när jag vaknade den 12e gången när klockan var 6.30 kunde jag värkligen inte somna om! <3
Om en haltimme ringer klockan och då ska alla upp, så jag får väll vänta.
TRÅÅÅÅÅK!! <3
Klockan 10.30-11.00 ska vi hämta Amanda Då bär det iväg till bodaborg!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Mina och min kuysins krav på villka banor vi MÅSTE köra:
Superbanan
Tuff, tuffare, tuffast
Militärbanan (Kommer inte ihåg vad den heter....)
Spökhuset (mitt krav, men det verkar som att jag får gå själv.... ;)
Aja, PUSS PUSS! <3 //Sissi
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Rasmus
skriven :

STAV FEL