Chejorna ♡

Säckis ^^

hej! hur mår ni?
Jag har SO-prov imorn som handlar om demokrati och diktatur och grejsimojser! :O Det är ju skittråkigt!
men jag och simone pluggade med varandra efter skolan och det var inte det minsta tråkigt! ^^ Haha, henne har man alltid kuligt med! ;D men vi pluggade inte bara, vi gick också en promenadis med hennes lilla knubbis! Malo! (vet inte om det stavas så, hoppas det ^^) hon är jätte-gullig! se hjälpte simone mej på bion! DET var kul
och gissa vad? eftersom det här är sista gången jag "jobbar" innan sommarlovet så fick jag hela säcken med popcorn! ^^ Den är väldigt otroligt stor! haha, vi gick och satte oss på en bänk och satt där och mumsade! ni skulle ha sett vilka miner alla gjorde när dem gick förbi typ såhär: 0.0
hihi
förresten! Våran SO-lärare kommer typ få sparken! :( och han är jättebra!
jag och min kompis Wilma gjorde en protest-lista som vi gick med till rektorn Vi fivk ihop 47 namn! inte illa va? ;)
vi satt och pratade med rektorn ett tag och han sa faktiskt att hsn ska göra allt för att vi ska kuna ha honom kvar på skolan, men det är ju kommunen som bestämmer... vi får hoppas att han inte får sparken!
.
lite bilder från veckan:
ses sötisar!
//Amanda :*
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: