Chejorna ♡

tjabbabbakebbabba

hejsan hoppsan alla!
Det blev faktiskt inte något no-prov för mej idag ^^ skönt!
imorn har vi "utflykt" till tyresö slott. vi ska göra brännboll och gå tpipsrunda mm. fast vet inte om jag kan följa med
pga min allergi :(
förresten, är det ngn som vet hur man tar skärmdump på en mac-dator med windows-tangentbord??
skulle vara väldigt tacksam om nån förklarar hur man gör ;D
.
jag hatar mitt tangentbord.
man kan inte skriva å eller ¨ utan att få ont i fingrarna.
(tangenterna har lixom trillat av)
aja
fortsätt läsa för vår statistik går neråt ^^
nä nu ska jag ta ett bad
Puss & Kram
.             
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Michaela :)
skriven :

2 Amanda
skriven :

Huh? :)

3 Becka [fotoblogg]
skriven :

Så härlig header! :D

4 amanda
skriven :

tackar ;)